Działamy zgodnie z wytycznymi producentów
Pod kątem prawnym, jak i jakościowym, serwisy należące do sieci Bosch Service są w taki sposób przygotowane do profesjonalnej obsługi samochodów objętych gwarancją, aby klient nie stracił gwarancji całopojazdowej. Profesjonalizm, kompleksowość oraz wysokie standardy świadczonych usług powodują, że serwisy Bosch w niczym nie ustępują Autoryzowanym Stacjom Obsługi. Przeglądy samochodów zawsze wykonywane są zgodnie z zaleceniami producenta określonymi w dokumentacji pojazdu bądź książce serwisowej. W myśl przepisów GVO, w przypadku ewentualnych wymian części eksploatacyjnych, można stosować wyłącznie zamienniki zgodne z oryginałem. Przeglądy gwarancyjne wykonywane w serwisach innych niż ASO producenta nie ograniczają właściciela samochodu do roszczeń gwarancyjnych. Serwisy Bosch przeprowadzają wszystkie naprawy i wymiany części eksploatacyjnych w oparciu o oprogramowanie ESI[tronic], w którym zawarte są:
- Szczegółowe dokumentacje techniczna i diagnostyczne
- Zakresy przeglądowe zgodne z wymaganiami producentów
- Czasy naprawcze oparte na normach producentów samochodów
Gwarancji na części i usługi udzielamy zgodnie z obowiązującymi w Polsce przepisami. Wszystkie podzespoły i akcesoria oferowane w serwisach Bosch objęte są gwarancją ich producenta.
Potwierdzeniem wysokiej jakości obsługi klienta w sieci Bosch Service jest wdrożenie systemu i certyfikacja zgodnie z ISO 9001:2008 na poziomie Robert Bosch Sp. z o.o. jako administratora sieci.