BS DRS Center

BS DRS Center

91/812-78-81
ul. Struga 78a 70-777 Szczecin

BS DRS Center

Start
Autoryzacja Bosch
Lokalizacja
O firmie
Oferta
Opel Bosch Service
Subaru Bosch Service
Promocje
Galeria
Ubezpieczenia
Autodetailing
Rekrutacja
  • BS DRS Center
  • BS DRS Center - Zapraszamy na serwis klimatyzacji i wymianę filtra kabinowego

    Zapraszamy na serwis klimatyzacji i wymianę filtra kabinowego

    Powiedz do widzenia pyłkom, kurzowi i zapachowi spalin. Filtr kabinowy Bosch z węglem aktywnym skutecznie je usuwa! Powitaj swobodne oddychanie podczas bezpiecznej jazdy.
    zobacz więcej

BS DRS Center

ul. Struga 78a
70-777 Szczecin
Pokaż na mapie
91/812-78-81
91/812-78-80
pon.-pt.
sobota
09:00 - 17:00
10:00 - 14:00
Wyślij e-mail

Serwis samochodowy DRS Center – Oferta

 
Naszą specjalnością jest mechanika i elektromechanika samochodowa. Ponadto świadczymy usługi blacharsko-lakiernicze, w tym naprawy powypadkowe. Nasza lakiernia samochodowa tak dobierze odcień nowego lakieru, że nie pozna się, w którym miejscu były prowadzone naprawy.
Przy użyciu profesjonalnego i nowoczesnego sprzętu prowadzimy specjalistyczną diagnostykę elektroniki oraz wszystkich układów mechanicznych. Zajmujemy się zarówno mniejszymi usługami, czyli na przykład wymianą hamulców, jak również bardziej skomplikowaną naprawą silników diesla. W Państwa samochodzie możemy naprawić zawieszenie, skrzynię biegów wraz ze sprzęgłem, układ wydechowy, klimatyzację i  każdy inny element, który przestał funkcjonować prawidłowo. 

Przeglądy gwarancyjne w Bosch Service

 
Jeszcze do niedawna kierowcy żyli w przekonaniu, że po zakupie nowego samochodu przeglądy gwarancyjne muszą wykonywać wyłącznie w ASO producenta. Na szczęście prawo zostało zmienione i nie straci się gwarancji na samochód, jeśli będzie on serwisowany w  autoryzowanym warsztacie sieci Bosch Car Service.
 
Nowe prawo (tzw. regulacje GVI/MV BER) daje wolność wyboru właścicielowi samochodu. To właściciel decyduje, w jakim serwisie wykona przegląd swojego pojazdu. Jest to korzystny przepis z punktu widzenia klienta i gospodarki rynkowej, ponieważ serwis taki jak Bosch Service w Szczecinie może na równi z ASO rywalizować o względy właścicieli nowych samochodów. Zdrowa konkurencja zawsze oznacza niższe ceny i wyższą jakość świadczonych usług. Regulacje GVO, które weszły w życie w Polsce 1 listopada 2004 roku (Dz. U. Nr 38, poz. 329) wraz z rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie wyłączenia określonych porozumień wertykalnych w sektorze pojazdów samochodowych spod znaku porozumień ograniczających konkurencję z dnia 8 października 2010 roku (Dz. U. Nr 198, poz. 1315), tj. aktualnie obowiązujące rozporządzenie MV BER, liberalizują podejście do obsługi posprzedażowej samochodów, dając tym samym konsumentom prawo do samodzielnego decydowania o miejscu wykonywania usług nieobjętych bezpłatną gwarancją producenta, również w okresie obowiązującej gwarancji całopojazdowej. 

Działamy zgodnie z wytycznymi producentów

 
Pod kątem prawnym, jak i jakościowym, serwisy należące do sieci Bosch Service są w taki sposób przygotowane do profesjonalnej obsługi samochodów objętych gwarancją, aby klient nie stracił gwarancji całopojazdowej. Profesjonalizm, kompleksowość oraz wysokie standardy świadczonych usług powodują, że serwisy Bosch w niczym nie ustępują Autoryzowanym Stacjom Obsługi. Przeglądy samochodów zawsze wykonywane są zgodnie z zaleceniami producenta określonymi w dokumentacji pojazdu bądź książce serwisowej. W myśl przepisów GVO, w przypadku ewentualnych wymian części eksploatacyjnych, można stosować wyłącznie zamienniki zgodne z oryginałem. Przeglądy gwarancyjne wykonywane w serwisach innych niż ASO producenta nie ograniczają właściciela samochodu do roszczeń gwarancyjnych. Serwisy Bosch przeprowadzają wszystkie naprawy i wymiany części eksploatacyjnych w oparciu o oprogramowanie ESI[tronic], w którym zawarte są:
 
- Szczegółowe dokumentacje techniczna i diagnostyczne
- Zakresy przeglądowe zgodne z wymaganiami producentów
- Czasy naprawcze oparte na normach producentów samochodów
 
Gwarancji na części i usługi udzielamy zgodnie z obowiązującymi w Polsce przepisami. Wszystkie podzespoły i akcesoria oferowane w serwisach Bosch objęte są gwarancją ich producenta.
Potwierdzeniem wysokiej jakości obsługi klienta w sieci Bosch Service jest wdrożenie systemu i certyfikacja zgodnie z ISO 9001:2008 na poziomie Robert Bosch Sp. z o.o. jako administratora sieci.

Zobacz również

© Robert Bosch Sp. z o.o.